11 November 2009

Hollandsch Glorie!

Normaliter ben ik niet zo 'Vaderlands' georiënteerd: zie mijn voornemen om bij het laatste EK voetbal in een Italië-shirt rond te gaan lopen. Maar vandaag is het even anders gezien ik net een mailtje heb gekregen dat ik €2500,00 subsidie krijg van het Dr. Hendrik Muller Vaderlandsch Fonds. Dat is 5 maanden huur, en de eerste maand heb ik al betaald, dus vanaf nu woon ik praktisch gratis in London.


Hup Holland Hup!

En dat nadat ik gisteren ook nog een baantje heb gevonden. Niet dat ik daarmee geld ga verdienen, maar hopelijk wel geld besparen: ik ga namelijk recensies schrijven voor UCL radio. Yup, mijn universiteit heeft zijn eigen radiostation. En om die recensies te schrijven moet ik natuurlijk wel naar concerten kunnen gaan en albums kunnen luisteren, dus dat gedeelte wordt geheel voor mij verzorgd.

Zo, en nu ga ik eens wat nuttigs doen op mijn stage :)

No comments:

Post a Comment