26 October 2009

We Have Blog

Ja, de titel is schaamteloos gejat van 'We Have Band' (als je denkt: wie? Zie dan de clip onder het bericht), maar doe zelf maar eens een poging een redelijk originele titel voor een blog te bedenken die toch nog kort genoeg is om niet meteen weer te vergeten.
 
Waarom deze blog? Omdat ik van november 2009 tot mei/juni 2010 naar London verhuis, en dan een blog wil gaan bijhouden, vooral omdat ik mezelf ken en te lui ben om iedereen persoonlijk via de mail op de hoogte te houden van mijn bezigheden. En een blog omdat ik niet aan Hyves en zo doe (ja ik heb een pagina, maar daar houdt het ook mee op). Dus naast de Facebooks en waarbenjij.nu's weer iets nieuws (oh joy!). En variatie en het uitproberen van nieuwe dingen is natuurlijk iets goeds. Tenzij dit een tot tijdmachine omgebouwde DeLorean betreft uiteraard.
Wat ga ik in London doen? Stage lopen voor m'n studie. Mits ik uiteraard tijd over houd naast het bezoeken van alle concerten die ik nu kan zien :).
Ga je dan ook daadwerkelijk iets posten op deze blog? Waarschijnlijk wel. In ieder geval de recensies die ik schrijf. Ik heb er al een heel aantal opgegooid zodat ik een soort van archief heb voor het geval mijn computer er nog eens mee ophoudt. Verder ga ik proberen iedere week een soort van kort overzichtje van de week te schrijven. Ik heb het zelf niet zo op met van die ellenlange verhalen op reisblogs, dus dat zal het in ieder geval niet worden. Mocht je de muziekberichten die mijn blog nu vooral overheersen niet willen lezen dan kun je hier klikken om alle enigzins reis/stage gerelateerde dingen meteen bij elkaar te hebben.
De recensies schrijf ik trouwens niet speciaal voor mijn blog (gezien er hier toch niemand in geïnteresseerd zal zijn) maar voor IKRS. Mocht je je ergeren aan mijn spelfouten, dan kun je daar nog altijd de ge-editte versie bekijken. En natuurlijk ook andere recensies and other music related stuff.


En nog even wat uitleg voor mensen die nog nooit een blog gezien hebben (hoi mam!): je kunt reageren op berichtjes door op de titel van een bericht te klikken (de groene letters onder de datum). Dan kan je onder mijn bericht je eigen berichtje typen.


We Have Band - You Came Out (Official Music Video) from We Have Band on Vimeo.

2 comments:

  1. Hee Linda,

    Heel veel plezier en succes tijdens al je concerten :) ! Allereerst een fatsoenlijke kamer vinden en dan volop aan de bak. Heb je genoten van het laatste blok of was het niet zo interessant?
    Nu mag je beginnen aan je laatste onderdeel, dus ik zie je volgend jaar wel ergens als je een echte Master bent!

    Groetjes Anke

    ReplyDelete
  2. Welkom in de UK! Grappig idee dat we hier nu allebei zijn, maar toch nog behoorlijk ver van elkaar vandaan...
    Succes de eerste dagen met settelen, en ik hou je blog in de gaten ;).
    Groetjes Mieke

    ReplyDelete