28 June 2009

Summer is here!

Yep, eindelijk goed weer, en nog geen vakantie gepland. Maar daar is verandering in gekomen. Vorige week nog lichtelijk teleurgesteld omdat ik Grizzly Bear waarschijnlijk moet gaan missen aangezien ze in november tijdens hun tour wel in Nederland, maar niet in London spelen. Ze spelen namelijk in augustus in London.
Idee voor een leuke vakantie dus, ware het niet dat het concert in London al lang en breed is uitverkocht, in tegenstelling tot de Nederlandse tegenhanger. Maar toen ik toch bezig was met bekijken wat er allemaal in London speelt deze zomer kwam ik dit mooie rijtje tegen:
28/7 - White Rabbits
29/7 - You Love Her Coz Shes Dead
30/7 - Dinosaur Pile-Up
31/7 - Waiting for Godot
1/8 - Field Day
Zeker mooi aangezien ik dan net klaar ben met mijn stage en overal nog tickets, en goedkope vliegtickets voor beschikbaar zijn. En geen van de bands speelt deze zomer in Nederland (een aantal van de dingen die op Field Day staan wel, maar genoeg andere dingen om te zien).

Ik geloof dat ik toch nog op vakantie ga dit jaar :)

No comments:

Post a Comment