28 October 2009

Apartment Story - Part I

Oké, een eerste berichtje vanuit London. Ben nog steeds dakloos (op m'n hotel na dan), maar ik heb inmiddels al aardig wat kamers gezien, en bij 2 denk ik wel kans te maken op de kamer. Vooral bij eentje gezien ik daar samen met een anders meisje bijna 2 uur heb gezeten tot het punt dat degenen die moesten gaan kiezen zo ongeveer alle andere mensen die waren gekomen van hun lijstje begonnen af te strepen. Gisteravond hadden ze daar de 2e kijkavond, dus ik hoop dat ik vandaag daarover iets te horen krijg. Andere kamer was letterlijk down the road van het Arsenal stadium, dat in een verrassend mooie buurt ligt.

Het is hier trouwens verschrikkelijk warm voor de tijd van het jaar: gisteren was het zelfs 21 graden. Iedereen loopt hier rond in t-shirts en korte broeken dus ik op het moment heel blij met mijn vol-met-truien-gepropte koffer.

Vandaag alweer 3 kamers op het programma staan, dus ik hoop dat het vandaag wat wordt! Ik kan nog 2 nachten in m'n hotel blijven dus ik hoop dat er wat bij zit. En anders hier the National om iedereen wat gerust te stellen :) :
So worry not
All things are well
We’ll be alright
We have our looks and perfume

No comments:

Post a Comment