29 August 2009

Clip van de dag 6 september 2009

‘1’ van Three Trapped Tigers! In juli speelden de drie heren van Three Trapped Tigers hun eerste gig buiten de eigen landsgrenzen in Nijmegen tijdens festival de Affaire. Ik kan zeggen dat ik daarbij één van de ongeveer dertig mensen was die het vuurwerk op de Waalkade minder interessant vond dan de band en dus het hele optreden lang ben blijven staan. In november zullen ze een herkansing krijgen in de Merleyn, op een dag dat ze waarschijnlijk niet gehinderd zullen worden door enige vorm van massale volksfeesten die de binnenstad teisteren. Dat zal zeker ten goede komen van het optreden, want live waren ze zeker het missen van het vuurwerk waard. Maar wie wil er dan ook op een overvolle kade staan tussen mensen die het in hun hoofd halen de 4Daagse te gaan lopen om te kijken hoe vuurpijlen worden afgeschoten op de muziek van Nick & Simon of welk Volendams duo dan ook? Three Trapped Tigers is in ieder geval zeker een goede live band met drie mannen die weten hoe ze hun instrumenten moeten bespelen. Als ik tegen die tijd nog in Nijmegen zou vertoeven zou ik er zeker heen zijn gegaan, maar helaas woon ik dan net in London. Hè, wat jammer nou.

No comments:

Post a Comment