29 August 2009

Clip van de dag 5 september

‘Back Home’ van Gold Panda! Ik had deze band al live kunnen zien, ik had zelfs al een kaartje voor het optreden dat ze eind begin augustus in London gaven. Nou ja, kaartje, de venue waar het optreden zou zijn wilde graag modern doen en dus had ik een met veel moeite een mobiel ticket weten te vergaren met mijn Europese telefoon die in Engeland schijnbaar niets anders kan dan smsjes ontvangen van mijn provider om me er iedere dag opnieuw aan te herinneren dat ik in Engeland ben (en hoewel ik dat graag hoor, kan het soms ook wat teveel worden). Maar dankzij de werkzaamheden aan de underground die schijnbaar in de weekenden van de zomermaanden in volle gang zijn ben ik dus nooit bij de venue aangekomen. Wat wel jammer is, want de website Drowned in Sound die de avond organiseerde had ze toen al uitgeroepen tot een van de beloften voor 2010. Volgens de website van Gold Panda spelen ze in september in Eindhoven op het Infinite Lives festival, maar laten we dat maar dat meteen corrigeren naar Tilburg en het Incubate Festival. Ja, Eindhoven en Tilburg, die namen haal je ook zo snel door elkaar.

GOLD PANDA - Back Home from NO-FACE Films on Vimeo.

No comments:

Post a Comment