20 May 2009

Letter of Recommendation

En de eerste letter of recommendation is binnen! Ik dacht dat ik die wel even zou kunnen gebruiken om de tweede, die ik in principe zelf schrijf en dan door mijn studieleidster laat ondertekenen, te construeren. Maar ze hebben me wel heel erg opgehemeld. I quote:
I fully recommend Mrs (ed. Mrs? sinds wanneer ben ik getrouwd? En met wie?) Linda Wijlaars to you as an excellent student, who is able to gain in-depth knowledge of various subjects in a relatively short time. Mrs Linda Wijlaars is known to us as an inspiring and active student. I am convinced that Mrs Linda Wijlaars is one of those students who are able to concentrate on their academic studies with great perseverance and inspiration
En dat is dan 'geschreven' door een persoon die ik één keer heb gezien toen ik m'n Honoursbul kreeg.
Hmm, volgens mij gaat het toch net iets meer tijd kosten om die tweede brief te schrijven dan ik dacht...

No comments:

Post a Comment